Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Protokół Nr 7

P r o t o k ó ł  Nr 7/19

posiedzenia Komisji Zdrowia i Opieki Społecznej Rady Miasta Zambrów odbytego w dniu 18.09.2019 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Zambrów pokój 214
w godzinach 14:15 – 14:40.

W posiedzeniu Komisji uczestniczyli:

  1. 5 – ciu członków Komisji                                            - wg załączonej listy obecności
  2. Burmistrz Miasta Zambrów                                           - p. Kazimierz Dąbrowski
  3. Zastępca Dyrektor MOPS                                             - p. Marta Wnęk

 

Porządek posiedzenia:

  1. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  3. Opinia Komisji w sprawie:
    1. wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu nieruchomości;
    2. określenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego.
  4. Sprawy różne.

Posiedzenie otworzył i prowadził Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak. Powitał członków Komisji oraz zaproszonych gości wymienionych na wstępie protokołu. Stwierdził prawomocność posiedzenia i poinformował, że uczestniczą w nim wszyscy członkowie Komisji.

Ad. 1.

Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak odczytał proponowany porządek posiedzenia Komisji. W związku z brakiem uwag, Przewodniczący Komisji uznał, iż proponowany porządek posiedzenia Komisji jest przyjęty.

Ad. 2

Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak zapytał, czy są uwagi do protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

W związku z brakiem uwag, Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak poddał pod głosowanie protokół poprzedniego posiedzenia Komisji. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących przyjęła protokół poprzedniego posiedzenia Komisji.

Ad. 3. a

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował, że zasobem lokalowym miasta zarządza spółka Zarząd Mienia Komunalnego. Dotychczas wszystkie lokale były oddawane do użytkowania poprzez przetargowy tryb zawarcia umowy najmu nieruchomości. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne „Zdrowie” zwrócił się z prośbą o znalezienie odpowiedniego lokalu na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej. Zaproponowany został lokal przy ul. Białostockiej 3. Zostało podpisane porozumienie z terminem najmu do 30 czerwca 2023 r. Planowany termin rozpoczęcia działalności – 2 styczeń 2020 r. Miasto zobowiązuje się do wynajęcia lokalu w okresie do 30 czerwca 2021, czynsz został ustalony w kwocie 4 000,00 zł.

Radna p. Grażyna Wyszyńska zwróciła się z pytaniem o procedurę rekrutacji.

Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski odpowiedział, że nie będzie ingerował w procedurę rekrutacji.

Radny p. Michał Klimowicz powiedział, że inicjatywa godna uwagi. Zapewnił, że będzie postulował, aby kwota za czynsz była jak najniższa.

W związku z brakiem dalszych uwag, Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu nieruchomości. Komisja w głosowaniu jawnym, jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały.

Ad. 3. b

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował, że wzór wniosku o wypłatę dodatku energetycznego przygotowany został przez pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak zwrócił się z pytaniem, ile osób korzysta z dodatku energetycznego.

Zastępca Dyrektor MOPS p. Marta Wnęk odpowiedziała, że 13 osób korzysta z tej formy pomocy. Dodała, że co roku ustalana jest kwota dodatku. W ubiegłym roku wypłacono kwotę 1800,00 zł na dodatki energetyczne.

W związku z brakiem dalszych uwag, Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała powyższe sprawozdanie.

Ad. 4

Radny p. Ryszard Kaźmierczak poinformował, że na ul. Świętokrzyskiej 2 (przy pierwszej klatce) jest ubytek w nawierzchni.

Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak poinformował, że zgłaszał ubytki w nawierzchni pomiędzy blokami znajdującymi się na ul. Łomżyńskiej oraz ul. Wilsona.

Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski powiedział, że sprawdzi powyższe informacje.

W związku z wyczerpaniem wszystkich tematów objętych porządkiem posiedzenia Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak podziękował za udział, zamknął posiedzenie Komisji.

Protokołowała: Karolina Kulesza

Przewodniczący Komisji: Łukasz Miszak      


Lista obecności:

  1. Łukasz Miszak
  2. Kamil Kowalczyk
  3. Ryszard Kaźmierczak
  4. Michał Klimowicz
  5. Grażyna Wyszyńska

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Kulesza

Data wytworzenia:
06 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Karolina Kulesza

Data publikacji:
06 sty 2021, godz. 17:24

Osoba aktualizująca informacje

Karolina Kulesza

Data aktualizacji:
06 sty 2021, godz. 17:24