Protokół Nr 5
P r o t o k ó ł Nr 5/19
posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Zambrów odbytego w dniu 17.12.2019 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Zambrów pokój 214 w godzinach 13:00 – 13:30.
W posiedzeniu Komisji uczestniczyli:
- 4 - ech członków Komisji - wg załączonej listy obecności
- Burmistrz Miasta Zambrów - p. Kazimierz Dąbrowski
- Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów - p. Adam Libuda
- Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego - p. Cezary Lasek
- Prezes ZCiW Sp. z o.o. - p. Waldemar Gawkowski
- Prezes PGK Sp. z o.o. - p. Mieczysław Kaczyński
- Prezes ZMK Sp. z o.o. - p. Józef Przeździecki
- Dyrektor MOPS - p. Janina Komorowska
Porządek posiedzenia:
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia.
- Ocena wyników finansowych spółek miejskich za 2018 r.:
- Zambrowskiego Ciepłownictwa i Wodociągów;
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej.
- Informacja dotycząca zasobu budownictwa komunalnego oraz zaległości opłat czynszu.
- Analiza stanu i struktury zatrudnienia w:
- Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Zambrowie;
- Urzędzie Miasta Zambrów.
- Kontrola przeprowadzonego postępowania na realizację inwestycji - adaptacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 na potrzeby wychowania przedszkolnego.
- Sprawy różne.
Posiedzenie otworzyła i prowadziła Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke. Powitała członków Komisji oraz zaproszonych gości wymienionych na wstępie protokołu. Stwierdziła prawomocność posiedzenia i poinformowała, że uczestniczy w nim czterech członków Komisji.
Ad. 1.
Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke odczytała proponowany porządek posiedzenia Komisji. W związku z brakiem uwag, Przewodnicząca Komisji uznała, iż proponowany porządek posiedzenia Komisji jest przyjęty.
Ad. 2.
Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zapytała, czy są uwagi do protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.
W związku z brakiem uwag, Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie protokół poprzedniego posiedzenia Komisji. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału
w głosowaniu) przyjęła protokół poprzedniego posiedzenia Komisji.
Ad. 3. a
Wprowadzenia do tematu dokonał Prezes ZCiW Sp. z o.o. p. Waldemar Gawkowski poinformował, że sprawozdanie zostało przekazane. W związku z powyższym zwrócił się z prośbą o pytania w powyższej sprawie.
W związku z brakiem pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informację dotyczącą wyniku finansowego spółki. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.
Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Prezesowi ZCiW Sp. z o.o. p. Waldemarowi Gadkowskiemu za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.
Ad. 3. b
Wprowadzenia do tematu dokonał Prezes PGK Sp. z o.o. p. Mieczysław Kaczyński poinformował, że sprawozdanie zostało przekazane. W związku z powyższym zwrócił się z prośbą o pytania w przedmiotowej sprawie.
W związku z brakiem pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informację dotyczącą wyniku finansowego spółki. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.
Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Prezesowi PGK Sp. z o.o. p. Mieczysławowi Kaczyńskiemu za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.
Ad. 4.
Wprowadzenia do tematu dokonał Prezes ZMK Sp. z o.o. p. Józef Przeździecki. Poinformował, że zadłużenie nie wzrasta, utrzymuje się na tym samym poziomie od trzech lat.
W związku z brakiem pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informację dotyczącą zasobu budownictwa komunalnego oraz zaległości opłat czynszu. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.
Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Prezesowi ZMK Sp. z o.o. p. Józefowi Przeździeckiemu za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.
Ad. 5. a
Wprowadzenia do tematu dokonała Dyrektor MOPS p. Janina Komorowska. Poinformowała, że informacja została przekazana. W związku z powyższym zwróciła się z prośbą o pytania
w przedmiotowej sprawie.
Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zwróciła się z pytaniem, czy wystarczające jest zatrudnienie jednego pracownika na stanowisku asystenta rodziny.
Dyrektor MOPS p. Janina Komorowska odpowiedziała, że o asystenta rodziny wnioskuje pracownik socjalny, zaś dana rodzina musi wyrazić zgodę. Dyrektor wskazała, że jeden etat jest wystarczający.
W związku z brakiem dalszych pytań Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informacje o stanie i strukturze zatrudnienia w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznym w Zambrowie. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.
Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Dyrektor MOPS p. Janinie Komorowskiej za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.
Ad. 5. b
Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował, że w związku z nowymi zadaniami narzuconymi na samorząd zostali zatrudnieni nowi pracownicy. Średnia wieku pracowników wynosi 45 lat.
W związku z brakiem pytań Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informacje o stanie i strukturze zatrudnienia w Urzędzie Miasta. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała informację.
Ad. 6.
Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował, że w związku z reformą oświaty, likwidacją gimnazjów został zmodernizowany
i dostosowany budynek po Szkole Podstawowej Nr 5 na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 5. Całkowity koszt powyższej inwestycji wyniósł 9 000 000,00 zł. Miejskie Przedszkole Nr 5 funkcjonuje od 12 września 2018 r. uczęszcza do niego ok 275 dzieci.
W związku z brakiem pytań, Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informacje w sprawie postępowania na realizację inwestycji - adaptacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 na potrzeby wychowania przedszkolnego. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała informację.
Ad. 7.
W związku z wyczerpaniem wszystkich tematów objętych porządkiem posiedzenia Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała za udział, zamknęła posiedzenie Komisji.
Protokołowała: Karolina Kulesza
Przewodnicząca Komisji: Barbara Reinke
Lista obecności:
- Barbara Reinke
- Zbigniew Korzeniowski
- Wiesława Arent
- Anna Chętnik
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Karolina Kulesza Data wytworzenia:
07 sty 2021
Osoba dodająca informacje
Karolina Kulesza Data publikacji:
07 sty 2021, godz. 09:48
Osoba aktualizująca informacje
Karolina Kulesza Data aktualizacji:
07 sty 2021, godz. 09:48