Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Protokół Nr 5

P r o t o k ó ł  Nr 5/19

posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Zambrów odbytego w dniu 17.12.2019 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Zambrów pokój 214 w godzinach 13:00 – 13:30.

W posiedzeniu Komisji uczestniczyli:

  1. 4 - ech członków Komisji                                                - wg załączonej listy obecności
  2. Burmistrz Miasta Zambrów                                            - p. Kazimierz Dąbrowski
  3. Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów                           - p. Adam Libuda
  4. Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego              - p. Cezary Lasek
  5. Prezes ZCiW Sp. z o.o.                                                   - p. Waldemar Gawkowski
  6. Prezes PGK Sp. z o.o.                                                     - p. Mieczysław Kaczyński
  7. Prezes ZMK Sp. z o.o.                                                     - p. Józef Przeździecki
  8. Dyrektor MOPS                                                               - p. Janina Komorowska

 

Porządek posiedzenia:

  1. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia.
  3. Ocena wyników finansowych spółek miejskich za 2018 r.:
    1. Zambrowskiego Ciepłownictwa i Wodociągów;
    2. Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej.
  4. Informacja dotycząca zasobu budownictwa komunalnego oraz zaległości opłat czynszu.
  5. Analiza stanu i struktury zatrudnienia w:
    1. Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Zambrowie;
    2. Urzędzie Miasta Zambrów.
  6. Kontrola przeprowadzonego postępowania na realizację inwestycji - adaptacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 na potrzeby wychowania przedszkolnego.
  7. Sprawy różne.

Posiedzenie otworzyła i prowadziła Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke. Powitała członków Komisji oraz zaproszonych gości wymienionych na wstępie protokołu. Stwierdziła prawomocność posiedzenia i poinformowała, że uczestniczy w nim czterech członków Komisji.

Ad. 1.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke odczytała proponowany porządek posiedzenia Komisji. W związku z brakiem uwag, Przewodnicząca Komisji uznała, iż proponowany porządek posiedzenia Komisji jest przyjęty.

Ad. 2.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zapytała, czy są uwagi do protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

W związku z brakiem uwag, Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie protokół poprzedniego posiedzenia Komisji. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału
w głosowaniu) przyjęła protokół poprzedniego posiedzenia Komisji.

Ad. 3. a

Wprowadzenia do tematu dokonał Prezes ZCiW Sp. z o.o. p. Waldemar Gawkowski poinformował, że sprawozdanie zostało przekazane. W związku z powyższym zwrócił się z prośbą o pytania w powyższej sprawie.

W związku z brakiem pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informację dotyczącą wyniku finansowego spółki. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Prezesowi ZCiW Sp. z o.o. p. Waldemarowi Gadkowskiemu za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 3. b

Wprowadzenia do tematu dokonał Prezes PGK Sp. z o.o. p. Mieczysław Kaczyński poinformował, że sprawozdanie zostało przekazane. W związku z powyższym zwrócił się z prośbą o pytania w przedmiotowej sprawie.

W związku z brakiem pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informację dotyczącą wyniku finansowego spółki. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Prezesowi PGK Sp. z o.o. p. Mieczysławowi Kaczyńskiemu za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 4.

Wprowadzenia do tematu dokonał Prezes ZMK Sp. z o.o. p. Józef Przeździecki. Poinformował, że zadłużenie nie wzrasta, utrzymuje się na tym samym poziomie od trzech lat.

W związku z brakiem pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informację dotyczącą zasobu budownictwa komunalnego oraz zaległości opłat czynszu. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Prezesowi ZMK Sp. z o.o. p. Józefowi Przeździeckiemu za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 5. a

Wprowadzenia do tematu dokonała Dyrektor MOPS p. Janina Komorowska.  Poinformowała, że informacja została przekazana. W związku z powyższym zwróciła się z prośbą o pytania
w przedmiotowej sprawie.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zwróciła się z pytaniem, czy wystarczające jest zatrudnienie jednego pracownika na stanowisku asystenta rodziny.

Dyrektor MOPS p. Janina Komorowska odpowiedziała, że o asystenta rodziny wnioskuje pracownik socjalny, zaś dana rodzina musi wyrazić zgodę. Dyrektor wskazała, że jeden etat jest wystarczający.

W związku z brakiem dalszych pytań Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informacje o stanie i strukturze zatrudnienia w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznym w Zambrowie. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących (jedna osoba nie brała udziału w głosowaniu) pozytywnie zaopiniowała informację.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała Dyrektor MOPS p. Janinie Komorowskiej  za udział w posiedzeniu Komisji następnie przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 5. b

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski.  Poinformował, że w związku z nowymi zadaniami narzuconymi na samorząd zostali zatrudnieni nowi pracownicy. Średnia wieku pracowników wynosi 45 lat. 

W związku z brakiem pytań Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informacje o stanie i strukturze zatrudnienia w Urzędzie Miasta. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała informację.

Ad. 6.

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował, że w związku z reformą oświaty, likwidacją gimnazjów został zmodernizowany
i dostosowany budynek po Szkole Podstawowej Nr 5 na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 5. Całkowity koszt powyższej inwestycji wyniósł 9 000 000,00 zł. Miejskie Przedszkole Nr 5 funkcjonuje od 12 września 2018 r. uczęszcza do niego ok 275 dzieci.

W związku z brakiem pytań, Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie informacje w sprawie postępowania na realizację inwestycji - adaptacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 na potrzeby wychowania przedszkolnego. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała informację.

Ad. 7.

W związku z wyczerpaniem wszystkich tematów objętych porządkiem posiedzenia Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała za udział, zamknęła posiedzenie Komisji.

 

Protokołowała: Karolina Kulesza

Przewodnicząca Komisji: Barbara Reinke


Lista obecności:

  1. Barbara Reinke
  2. Zbigniew Korzeniowski
  3. Wiesława Arent
  4. Anna Chętnik

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Kulesza

Data wytworzenia:
07 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Karolina Kulesza

Data publikacji:
07 sty 2021, godz. 09:48

Osoba aktualizująca informacje

Karolina Kulesza

Data aktualizacji:
07 sty 2021, godz. 09:48