Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Protokół Nr 4

P r o t o k ó ł  Nr 4/19

posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Zambrów odbytego w dniu 14.10.2019 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Zambrów pokój 214 w godzinach 14:00 – 14:30.

 

W posiedzeniu Komisji uczestniczyli:

  1. 5 - ciu członków Komisji                                                - wg załączonej listy obecności
  2. Burmistrz Miasta Zambrów                                            - p. Kazimierz Dąbrowski
  3. Skarbnik Miasta Zambrów                                              - p. Barbara Gardocka
  4. Radca Prawny                                                                 - p. Krzysztof Kapitan 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.
  3. Informacja o sprawach sądowych i sądowo - administracyjnych prowadzonych przez Miasto Zambrów w 2018 r.
  4. Informacja dotycząca zwolnień i umorzeń podatkowych zastosowanych przez Burmistrza Miasta Zambrów w 2018 r.
  5. Analiza kosztów remontu budynku na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 5 oraz Żłobka Miejskiego.
  6. Informacja dotycząca zasadności wydatków związanych z promocją miasta.
  7. Sprawy różne.

Posiedzenie otworzyła i prowadziła Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke. Powitała członków Komisji oraz zaproszonych gości wymienionych na wstępie protokołu. Stwierdziła prawomocność posiedzenia i poinformowała, że uczestniczą w nim wszyscy członkowie Komisji.

Ad. 1.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke odczytała proponowany porządek posiedzenia Komisji. W związku z brakiem uwag, Przewodnicząca Komisji uznała, iż proponowany porządek posiedzenia Komisji za przyjęty.

Ad. 2.

Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zapytała, czy są uwagi do protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

W związku z brakiem uwag, Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke poddała pod głosowanie protokół poprzedniego posiedzenia Komisji. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących przyjęła protokół poprzedniego posiedzenia Komisji.

Ad. 3.

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Oznajmił, że informacja została przygotowana przez Radcę Prawnego p. Krzysztofa Kapitana oraz Wydział Gospodarki Przestrzennej. Następnie omówił sprawy sądowe i sądowo – administracyjne prowadzone przez Miasto.

W związku z brakiem pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 4.

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował o kwotach umorzeń oraz przyczynach umorzeń w zakresie podatków i opłat.

Radny p. Łukasz Miszak zwrócił się z pytaniem, w jakim zakresie została udzielona pomoc publiczna spółce FENIKSCHEMIA.

Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski odpowiedział, że powyższa spółka otrzymała pomoc de minimis, została zwolniona z podatku od nieruchomości na okres pięciu lat.

W związku z brakiem dalszych pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zaproponowała przejście do kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 5.

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował, że remont budynku na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 5 oraz Żłobka Miejskiego wyniósł 8 948 590,25 zł. Dodał, że jest to bardzo duże przedszkole do którego uczęszcza 265 dzieci.

W związku z brakiem dalszych pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zaproponowała przejście do kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 6.

Wprowadzenia do tematu dokonał Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski. Poinformował, że w przyszłym roku w ramach promocji miasta planowane jest przygotowanie spotu reklamowego terenów przemysłowych.

W związku z brakiem dalszych pytań, uwag Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke zaproponowała przejście do kolejnego punktu porządku posiedzenia Komisji.

Ad. 7.

Radna p. Anna Chętnik zwróciła się z pytaniem, czy planowane są zwolnienia pracowników sprzątających w szkołach podstawowych, a w ich miejsce zatrudnione byłyby firmy sprzątające.

Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski odpowiedział, że na dzień dzisiejszy nie są planowane takie zmiany.

W związku z wyczerpaniem wszystkich tematów objętych porządkiem posiedzenia Przewodnicząca Komisji p. Barbara Reinke podziękowała za udział, zamknęła posiedzenie Komisji.

Protokołowała: Karolina Kulesza

Przewodnicząca Komisji: Barbara Reinke


Lista obecności:

  1. Barbara Reinke
  2. Zbigniew Korzeniowski
  3. Wiesława Arent
  4. Anna Chętnik
  5. Łukasz Miszak

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Kulesza

Data wytworzenia:
07 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Karolina Kulesza

Data publikacji:
07 sty 2021, godz. 09:41

Osoba aktualizująca informacje

Karolina Kulesza

Data aktualizacji:
07 sty 2021, godz. 09:41