Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Protokół Nr 38/23

P r o t o k ó ł  Nr 38/23

Posiedzenia Komisji Zdrowia i Opieki Społecznej Rady Miasta Zambrów w dniu 27.06.2023r. w Urzędzie Miasta Zambrów pokój 225

w godzinach 11:30 – 11:45

W posiedzeniu Komisji uczestniczyli:

  1. 5 – ciu członków Komisji                                               -wg. załączonej listy obecności
  2. Burmistrz Miasta Zambrów                                            -p. Kazimierz Dąbrowski
  3. Dyrektor MOPS w Zambrowie                                       -p. Anna Kosakowska

Porządek posiedzenia:

  1. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  3. Opinia Komisji dotycząca projektu uchwały w sprawie określenia trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego.
  4. Sprawy różne.

Posiedzenie otworzył i prowadził Przewodniczący Komisji Zdrowia i Opieki Społecznej p. Łukasz Miszak. Powitał członków Komisji i zaproszonych gości wymienionych na wstępie protokołu.  Stwierdził prawomocność posiedzenia i poinformował, że uczestniczą w nim wszyscy członkowie Komisji.

Ad.1.

Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak przedstawił propanowy porządek posiedzenia. Następnie zapytał, czy są uwagi co do porządku posiedzenia.

W związku z brakiem uwag Przewodniczący Komisji poddał pod głosowanie proponowany porządek posiedzenia.

Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała proponowany porządek posiedzenia.

Ad.2.

Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak zapytał czy są uwagi co do protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

W związku z brakiem uwag Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak poddał pod glosowanie protokół poprzedniego posiedzenia Komisji.

Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała protokół poprzedniego posiedzenia Komisji.

Ad.3.

Wprowadzenia do tematu dokonała Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy w Zambrowie p. Anna Kosakowska. Wyjaśniła, że potrzeba podjęcia przedmiotowej uchwały wynika z faktu, iż z dniem 22 czerwca br. weszły w życie przepisy zmieniające ustawę o przeciwdziałaniu przemocy domowej. W związku z wprowadzonymi zmianami muszą być podjęte nowe uchwały do 22.09 br. Poinformowała również, że ponownie zostaną zawarte porozumienia oraz zostanie powołany na nowo skład Zespołu Interdyscyplinarnego.

W związku z brakiem dalszych uwag Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie określenia trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego.

Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała powyższy raport.

(Projekt uchwały dołączono do protokołu)

W związku z wyczerpaniem wszystkich tematów objętych porządkiem posiedzenia Przewodniczący Komisji p. Łukasz Miszak podziękował za udział, zamknął posiedzenie Komisji.

 Protokołowała                                                                      Przewodniczący Komisji

Anna Skarzyńska                                                                              Łukasz Miszak 


Lista obecności:

1. Łukasz Miszak

2. Kamil Kowalczyk

3. Ryszard Kaźmierczak

4. Michał Klimowicz

5. Grażyna Wyszyńska


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Skarzyńska

Data wytworzenia:
16 sty 2024

Osoba dodająca informacje

Anna Skarzyńska

Data publikacji:
16 sty 2024, godz. 11:35

Osoba aktualizująca informacje

Anna Skarzyńska

Data aktualizacji:
16 sty 2024, godz. 11:35