Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Protokół Nr 31/22

P r o t o k ó ł  Nr 31/22

posiedzenia Komisji Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta Zambrów odbytego w dniu 15.09.2022 r. w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Zambrów pokój 214 w godzinach 13:00 – 13:45.

W posiedzeniu Komisji uczestniczyli:

  1. 7 - miu członków Komisji                                         - wg załączonej listy obecności
  2. Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów                     - p. Adam Libuda
  3. Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej        - p. Danuta Łapińska
  4. Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej         -p. Halina Brulińśka
  5. Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego        -p. Cezary Lasek

Porządek posiedzenia:

  1. Przyjęcie porządku posiedzenia Komisji.
  2. Przyjęcie protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.
  3. Analiza inwestycji miejskich realizowanych w 2021 roku.
  4. Opinia Komisji dotycząca projektu uchwały w sprawie
    1. uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zambrowa w części obejmującej obszar położony w obrębie ulic: rtm. W. Pileckiego i Sadowej;
    2. uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Zambrów obejmującego obszar położony w obrębie ulic: Ignacego Paderewskiego, Prymasa Stefana Wyszyńskiego, Sportowej i rzeki Jabłonki;
    3. przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Zambrów w rejonie ronda na ulicy Ostrowskiej;
    4. aktualizacji „ Założeń do planu zaopatrzenia Miasta Zambrów w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na okres 2019 – 2034;
    5. o zmianie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Miasto Zambrów do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Kraina Bobra”.
  5. Sprawy różne.

 

Posiedzenie otworzył i prowadził Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk. Powitał członków Komisji oraz zaproszonych gości wymienionych na wstępie protokołu. Stwierdził prawomocność posiedzenia i poinformował, że uczestniczą w nim wszyscy członkowie Komisji.

 

Ad. 1.

Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk przedstawił porządek posiedzenia Komisji. Następnie zapytał, czy są uwagi do porządku posiedzenia Komisji.

Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda zaproponował, aby obrady rozpocząć od omówienia pkt 4 ppkt d.

Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk poddał pod głosowanie zaproponowaną zmianę porządku posiedzenia. Komisja w głosowaniu jawnym, jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała zmianę porządku posiedzenia.

Ad. 2.

Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk zapytał, czy są uwagi do protokołu poprzedniego posiedzenia Komisji.

W związku z brakiem uwag, Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk poddał pod głosowanie protokół poprzedniego posiedzenia Komisji. Komisja w głosowaniu jawnym jednogłośnie, bez głosów przeciwnych i wstrzymujących przyjęła protokół poprzedniego posiedzenia Komisji.

Ad.4.d

Wprowadzenia do tematu dokonała Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej p. Halina Brulińska. Poinformowała, że aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia reguluje ustawa
 Prawo energetyczne z 10 kwietnia 1997 roku. Taki plan sporządza się dla gminy na okres co najmniej 15 lat i aktualizuje się raz na 3 lata. W związku z tym, że był on przyjęty w roku 2019 to na ten rok przypadła konieczność dokonania aktualizacji. Przedstawiony plan zawiera ocenę stanu aktualnego i przewidywalnych zmian zaopatrzenia na ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, przedsięwzięcie racjonalizujące użytkowanie ciepła energii elektrycznej paliw gazowych. Możliwość wykorzystania istniejących nadwyżek i lokalnych zasobów paliw energii z uwzględnieniem energii elektrycznej i ciepła wytwarzanych odnawialnych źródeł energii oraz zakaz współpracy z innymi gminami. Projekt został wykonany przez firmę Małopolska Fundacja Energii i Środowiska. Firma ta miała obowiązek pozyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do tego, by można było ten projekt przyjąć. Projekt wyłożony był do publicznego wglądu na okres 21 dni, na stronie BIP od 19 lipca do 9 sierpnia 2022 r. Plan uzyskał pozytywną opinię Zarządu Województwa Podlaskiego w Białymstoku, która jest dla nas najważniejsza. Uzyskał również odstąpienie od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, co zostało uzgodnione z regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz Podlaskim Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w Białymstoku. Naczelnik Wydziału  Gospodarki Komunalnej poinformowała, że projekt uchwały przedstawiony będzie na sesji październikowej.

W związku z brakiem uwag Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie aktualizacji „ Założeń do planu zaopatrzenia Miasta Zambrów w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na okres 2019 – 2034. Komisja w głosowaniu jawnym, jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.

( Projekt uchwały dołączono do protokołu.)

Ad.3.

Wprowadzenia do tematu dokonał Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda. Poinformował, że dokument zawiera informacje o większych inwestycjach miejskich jakie miały miejsce w 2021 roku, z wyszczególnieniem rzeczowym co zostało wykonane i za jaka sumę.

( Informację dołączono do protokołu)

Ad.4.a

Wprowadzenia do tematu dokonał Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda. Poinformował, że zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczy niewielkiego obszaru położonego przy ul. Sadowej, dokładnie za terenem Straży Pożarnej. Linia zabudowy obowiązująca dla terenu oznaczonego symbolem 1 MN wyklucza jakąkolwiek nową zabudowę na działce nr 540/1. Biorąc pod uwagę lokalizację istniejącej zabudowy na terenie oznaczonym symbolem 1UI w stosunku do projektowanej drogi i obowiązujące przepisy, była możliwość przybliżenia projektowanej zabudowy do drogi oznaczonej symbolem 020 KZ. Wymagało to jednak zmiany planu. Natomiast część działki nr 540/2 i działka nr 540/9 przeznaczone były pod usługi publiczne, na powiększenie terenu straży pożarnej. Właściciele wnioskowali o przeznaczenie tych działek pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, ponieważ pomimo wielu lat obowiązywania planu nie wystąpiono do nich z wnioskiem o nabycie gruntów, choć oni sami wielokrotnie wzywali Straż do nabycia ich działek. W wyniku ustalenia linii zabudowy na terenie 1aMN i zmniejszenie terenu oznaczonego symbolem 1 UI ( włączenie do terenu 1aMN) umożliwiono właścicielom gruntów racjonalne wykorzystanie terenu. Miejscowy plan zawiera wszystkie elementy wynikające z przepisów art. 15 ust. 2 z wyjątkiem pkt 4 i pkt 7 ze względu na niewystępowanie tych zagadnień w obszarze objętym ustaleniami planu oraz elementy określone w art. 15 ust. 3 pkt 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Zmiana planu w części tekstowej polega na niezbędnej korekcie ustaleń planu dotyczącej terenów oznaczonych na rysunku zmiany planu symbolami 1aMN i 1UI. Projekt zmiany planu był wyłożony do publicznego wglądu na okres przewidziany w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz  w okresie wyłożenia odbyła się dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany planu. W trakcie wyłożenia do publicznego wglądu nie wpłynęła żadna uwaga.

Radny p. Radosław Bańkowski zwrócił się z prośbą o wyjaśnienie, czy zmiana podyktowana jest wnioskami mieszkańców.

Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda odpowiedział, że tak.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak zwrócił się z prośbą o wyjaśnienie, czy zmiany nie można było przeprowadzić wcześniej. Wspomniał, że w ubiegłym roku uchwalany był projekt i przy okazji można było wprowadzić zmiany.

Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda poinformował że sprawa jest dość skomplikowana, ponieważ zmiana dotyczy części planu, który obejmuje dużo większy obszar ul. Konopnickiej i ul. Sadowej

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska oznajmiła, że uchwała była o przystąpieniu do zmiany planu. Problem był taki, że planowane było załatwienie interesu  właścicieli działek, bez naruszania terenu straży, który nie był objęty tą zmianą planu. Obecnie zostało to rozszerzone z tego względu, że zapisy do terenu publicznego to obsługa komunikacyjna dwoma zjazdami.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak zwrócił się z prośbą o udzielenie informacji, czy zajazd będzie do nowej drogi.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała że były do nowej drogi, ale przez tereny prywatne i teraz chcąc uchwalić ten obszar, trzeba było objąć jednocześnie straż. Dlatego też podjęta była uchwała we wrześniu ubiegłego roku, ale było to przystąpienie do zmiany.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak zwrócił się z prośbą o wyjaśnienie, czy straż posiadająca jeden zjazd na ul. Sadową, będzie miała drugi zjazd.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że z tego terenu nie. Wspomniała, że swego czasu były wystąpienia z zapytaniem, czy straż zakupi teren przed przystąpieniem do zmiany planu. Straż skłaniała się w kierunku zagospodarowania terenu z tyłu, który przeznaczony jest na usługi, ponieważ wtedy mieliby obsługę komunikacyjną z drugiej strony.

Radny p. Zbigniew Kulesza zwrócił uwagę, na budynki znajdujące się z tyłu straży.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska poinformowała, że budynki mieszczą się od ulicy.

Radny p. Radosław Bańkowski zwrócił się z prośbą o udzielenie informacji, czy teren oznaczony symbolem 1 UI jest terenem prywatnym.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że teren 1 UI to obecnie istniejący teraz teren straży. Poinformowała, że największy problem polegał na tym, że budynek straży praktycznie dochodzi do granicy działki, przez co nie ma możliwości czegokolwiek dobudować i rozwinąć się.

Radny p. Radosław Bańkowski oznajmił, że zawsze mają możliwość wykupienia terenu.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że jest to kwestia skarbu państwa, ponieważ straż sama tego nie wykupi.

Radny p. Radosław Bańkowski zwrócił się z prośbą o wyjaśnienie, czy za strażą znajdują się domy.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że domki stoją przy ulicy, a działka bezpośrednio za strażą jest pusta.

Radny p. Radosław Bańkowski zwrócił się z prośbą o udzielenie informacji na temat terenu oznaczonego symbolem 1 a MN.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że tutaj stoją w drodze projektowej i  jest to poza granicami opracowania planu.

W związku z brakiem dalszych uwag Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zambrowa w części obejmującej obszar położony w obrębie ulic: rtm. W. Pileckiego i Sadowej. Komisja w głosowaniu jawnym, jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.

( Projekt uchwały dołączono do protokołu. )

Ad.4.b

Wprowadzenia do tematu dokonał Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda. Poinformował, że projekt zmiany planu miejscowego zawiera ustalenia ogólne dotyczące zasad ochrony i kształtowania ładu przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu  oraz ustalenia szczegółowe dotyczące poszczególnych terenów, określające warunki zabudowy i zagospodarowania oraz zasady kształtowania zabudowy i gabaryty obiektów. W projekcie zmiany planu ustalono obowiązek zapewnienia dostępności terenów o funkcji publicznej osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym stosowanie rozwiązań umożliwiających poruszanie się tych osób, oraz obowiązek wyznaczania miejsc postojowych dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową, zgodnie z przepisami odrębnymi. Ustalając przeznaczenie terenów, warunki zabudowy i zagospodarowania, zasady kształtowania zabudowy oraz wskaźniki zagospodarowania terenów, brano pod uwagę walory ekonomiczne przestrzeni, ale celem nadrzędnym było zaprojektowanie układu funkcjonalno-przestrzennego w zgodności ze Studium. W projekcie zmiany planu przeznaczenie i warunki zagospodarowania poszczególnych terenów wydzielonych liniami rozgraniczającymi ustalono mając na uwadze poszanowanie prawa własności. Grunty objęte projektem zmiany planu stanowią własność Miasta Zambrów. Zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, projekt planu miejscowego podlega uzgodnieniu, w tym z właściwymi organami wojskowymi, ochrony granic oraz bezpieczeństwa państwa. Projekt planu uzyskał wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia. Projekt zawiera ustalenia dotyczące zasad modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji oraz infrastruktury technicznej. Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda omówił czemu mają służyć poszczególne obszary wyróżnione na planie.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak zwrócił się z prośbą o udzielenie informacji dotyczącej ilości pięter hotelu.

Naczelnik Wydziału Gospodarki przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że maksymalna wysokość wynosi 15 m, do 5 kondygnacji.

Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk zapytał, czy wiadomo jaka firma zajmie się budowaniem hotelu.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że na dzień dzisiejszy nie wiadomo kto zajmie się budową. Poinformowała, że swego czasu pewna firma interesowała się budową hotelu, jednak w trakcie wyłożenia nikt się nie odezwał.

Radny p. Tomasz Kosek zwrócił się z prośba o udzielnie informacji dotyczącej inwestycji p. Szeligi,  przy sklepie tzw. zachodniak na ul. Wyszyńskiego.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że trwa postępowanie administracyjne. Poinformowała, że po wcześniejszym uchyleniu decyzji przez kolegium, została ona przygotowana po raz drugi. Wydana decyzja jest odmowna, ponieważ proponowane parametry znacznie różnią się od tych, które wychodzą z naszych analiz. Zawiadomienie umieszczone zostało na stronie BIP oraz jest wywieszone na tablicy w UM.

Radny p. Tomasz Kosek zapytał, czy inwestor chce zbudować za duży budynek.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała że tak.

Radny p. Tomasz Kosek zwrócił się z prośbą o udzielenie informacji dotyczącej obsługi komunikacyjnej budynku.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że na etapie decyzji o warunkach zabudowy to my wpisujemy wymagania, a inwestor musi je zapewnić w granicach własnej działki. Zarząd powiatu wydał decyzję na budowę zjazdu z ul. Wyszyńskiego, także w świetle naszych przepisów obowiązujących przy wydawaniu decyzji, warunek obsługi komunikacyjnej jest spełniony. Problem polega na tym, że według naszych analiz wysokość budynku wynosi 13 m, a inwestor chce 18 m.

Radny p. Tomasz Kosek poinformował, że w miejscu którym ma powstać budynek jest jednokierunkowa uliczka, parkingów dla mieszkańców jest mało i w chwili obecnej parkują oni samochody na działce inwestora. 

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że między innymi dlatego decyzja jest odmowna. Dodała, że zaproponowane zostały inwestorowi parametry które wyszły z analizy czyli wysokość 13 m a szerokość 7 m, niestety inwestor ma swoje parametry i innych nie bierze pod uwagę.

Radny p. Tomasz Kosek oznajmił,  że zrozumiałym jest fakt iż ktoś na swojej działce chce rozpocząć budowę, jednak trzeba brać pod uwagę dobro ogółu.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska poinformowała, że inwestor argumentuje swoje stanowisko tym, że obok jest 10 piętrowy budynek, ale licząc średnią na całym obszarze to wysokość wychodzi 13 m.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak zwrócił się z prośbą o udzielenie informacji dotyczącej budowy na ul. Raginisa.

Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej p. Danuta Łapińska odpowiedziała, że były tam przyzwoite parametry i została już wydana decyzja o warunkach zabudowy.

W związku z brakiem dalszych uwag Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Zambrów obejmującego obszar położony w obrębie ulic: Ignacego Paderewskiego, Prymasa Stefana Wyszyńskiego, Sportowej i rzeki Jabłonki. Komisja w głosowaniu jawnym 6 głosami za przy 1 wstrzymującym, pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.

 

( Projekt uchwały dołączono do protokołu)

Ad.4.c

Wprowadzenia do tematu dokonał Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda. Poinformował, że Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części  miasta Zambrów dotyczącego obszaru położonego w rejonie ronda na  ul. Ostrowskiej, na terenach oznaczonych symbolami 1P-U, 2P-U, 3P-U istnieje możliwość realizacji zabudowy produkcyjno-usługowej. Zgodnie z w. w planem przystąpiono do budowy drogi publicznej położonej w granicach opracowania oraz realizowany jest na terenie oznaczonym symbolem 2P-U budynek restauracji McDonald's. Na obszarze objętym planem inwestorzy zamierzają kontynuować zabudowę usługową, a w szczególności obiekty handlowe o pow. sprzedaży powyżej 2000m2. Wnioski w tej sprawie wpływały zarówno od przyszłych inwestorów jak i właścicieli gruntu. W celu umożliwienia realizacji obiektów wielkopowierzchniowych została opracowana, a następnie uchwałą Nr 172/XXX/2021 Rady Miasta Zambrów z dnia 26 października 2021r., przyjęta zmiana „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zambrów”. Teren ten ma zapewnioną obsługę komunikacyjną z drogi publicznej gminnej oraz został wyposażony w infrastrukturę techniczną niezbędną do lokalizowania zabudowy. Zmiana planu umożliwi realizację zabudowy wielkopowierzchniowej, wykorzystane zostaną ekonomiczne walory przestrzeni o korzystnym położeniu komunikacyjnym, co wpłynie pozytywnie na atrakcyjność inwestycyjną  miasta Zambrowa i jego dalszy rozwój.

Radny p. Tomasz Kosek zwrócił się z prośba o udzielenie informacji,  czy jest jakiś inwestor, który chciałby zbudować obiekty handlowe o powierzchni powyżej 2000m2 .

Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda odpowiedział, że są to inwestorzy związani z budową McDonalda.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak oznajmił, że jeśli inwestycja dojdzie do skutku to dobrze, ponieważ będą podatki dla miasta oraz nowe miejsca pracy.

W związku z brakiem dalszych uwag Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Zambrów w rejonie ronda na ulicy Ostrowskiej. Komisja w głosowaniu jawnym, jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.

Ad.4.e

Wprowadzenia do tematu dokonał Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda. Poinformował, że członkostwo w lokalnej grupie działania wymaga ponownego wyrażenia woli chęci uczestnictwa w tej grupie.  W załączonych dokumentach przedstawione są tabele wskazujące, że nam się to opłaca.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak zapytał co w sytuacji kiedy przestanie nam się opłacać członkostwo.

Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda odpowiedział, że wtedy będziemy przeprowadzać analizy.

Radny p. Cezary Witkowski zwrócił się z prośbą o udzielenie informacji, czy z tego porozumienia budowane będzie schronisko, ponieważ Burmistrz Miasta p. Kazimierz Dąbrowski wspominał jakiś czas temu, że mamy wziąć udział w budowie.

Zastępca Burmistrza Miasta Zambrów p. Adam Libuda odpowiedział, że nie będzie to z tego porozumienia, poinformował że lokalnych grup działania na terenie województwa podlaskiego jest dosyć dużo.

Radny p. Ryszard Kaźmierczak oznajmił, że dobrze byłoby gdyby schronisko było na miejscu, ponieważ znacznie skróciłoby to czas interwencji oraz koszty byłyby dużo mniejsze. Dlatego warto byłoby przekazać jakieś środki na budowę schroniska.

W związku z brakiem uwag Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk poddał pod głosowanie projekt uchwały o zmianie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Miasto Zambrów do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Kraina Bobra”. Komisja w głosowaniu jawnym, jednogłośnie, bez głosów przeciwnych oraz wstrzymujących pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.

 

( Projekt uchwały dołączono do protokołu.)

Ad.5.

 

Radny p. Zbigniew Kulesza zwrócił się z prośba o udzielenie informacji dotyczącej inwestycji na ul. Orzeszkowej.

 

Zastępca Burmistrza Miasta p. Adam Libuda odpowiedział, że przekop idzie przeciskiem pod drogą wzdłuż płotu graniczącego z terenem cmentarza. Dodał, że przekop wykonany jest w 90%.

W związku z wyczerpaniem wszystkich tematów objętych porządkiem posiedzenia Przewodniczący Komisji p. Bogdan Andrzejczuk podziękował  za udział, zamknął  posiedzenie Komisji.

 

   Protokołowała                                                                                         Przewodniczący Komisji

Aleksandra Zaleska                                                                                  Bogdan Andrzejczuk


Lista obecności:

1. Bogdan Andrzejczuk

2. Radosław Bańkowski

3. Ryszard Kaźmierczak

4. Tomasz Kosek

5. Zbigniew Kulesza

6. Henryk Rykaczewski

7. Cezary Witkowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Skarzyńska

Data wytworzenia:
09 lis 2022

Osoba dodająca informacje

Anna Skarzyńska

Data publikacji:
09 lis 2022, godz. 14:05

Osoba aktualizująca informacje

Anna Skarzyńska

Data aktualizacji:
09 lis 2022, godz. 14:05