Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Zambrów

GK. 6220.2.2021                                                                              Zambrów, dn. 23.08.2021r.

                                                                                                                                     

OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA ZAMBRÓW

o przekazaniu, do organów współdziałających w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, uwag i wniosków złożonych w terminie wyłożenia raportu o odziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko do publicznej wiadomości.

 

Działając na podstawie art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021roku, poz. 735) w związku z art. 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2021roku poz. 247),

zawiadamiam

 że w terminie wyłożenia do publicznej wiadomości raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia polegającego na budowie zakładu do odzysku energii z odpadów o wydajności 400kg/h na działkach nr 1947/6 i 2740/3 obręb 001 Zambrów w m. Zambrów wpłynęły uwagi i wnioski.

Strony postępowania  w ciągu 7 dni od daty skutecznego doręczenia niniejszego obwieszczenia mogą w tutejszym Urzędzie Miasta Wydział Gospodarki Komunalnej, pok. Nr 338 zapoznać się z wniesionymi uwagami i wnioskami.

            Doręczenie uważa się za skuteczne po upływie 14 dni od daty ukazania się obwieszczenia. Za datę ukazania się obwieszczenia uważa się dzień  23.08.2021r.

Jednocześnie informujemy, iż tutejszy urząd przekazał ww. uwagi i wnioski do Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Zambrowie o wydanie ponownej opinii oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, Wydział Spraw Terenowych w Łomży i Regionalnego Dyrektora Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku o  uwzględnienie  ich przy uzgodnieniu warunków realizacji w/w przedsięwzięcia.

           

 

 

Otrzymują

  1. wnioskodawca- pełnomocnik
  2. Strony postępowania tj. właściciele i współwłaściciele działek o numerach ewidencyjnych: 2740/3, 1947/6, 1947/11, 1947/12, 2741/7, 1947/4,2741/6, 1947/4, 1947/8, 2740/5, 1947/7, 2740/4, 1951/2, 1950, 1947/10, 2741/1, 1944/2, 1945/2, 1946/2, 1947/2, 1948/2, 2741/5, 1947/9, 2741/4, 1908/6 poprzez obwieszczenie Burmistrza Miasta Zambrów umieszczone na tablicach ogłoszeniowych Urzędu Miasta Zambrów oraz  na stronie BIP Urzędu Miasta. Wykaz właścicieli wymienionych działek znajduje się w aktach sprawy w pokoju 338 tut. Urzędu
  3. A/a

 Z up. BURMISTRZA MIIASTA

                Halina Brulińska

NACZELNIK

Wydziału Gospodarki Komunalnej

 

 

Sprawę prowadzi:

Halina Brulińska
Wydział Gospodarki Komunalnej, UM Zambrów, p. 338
tel.: 86 271 22 10 wew. 45 e-mail:h.brulinska@zambrow.pl


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogłoszenie o przekazaniu uwag i wniosków mieszkańców do organów uzgadniających (PDF, 160.23Kb) 2021-08-23 10:40:48 8
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Skarzyńska

Data wytworzenia:
23 sie 2021

Osoba dodająca informacje

Anna Skarzyńska

Data publikacji:
23 sie 2021, godz. 10:40

Osoba aktualizująca informacje

Anna Skarzyńska

Data aktualizacji:
23 sie 2021, godz. 10:40