Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjno – kartograficznych na potrzeby Gminy Miasto Zambrów w latach 2023 - 2024

Zambrów, 23.12.2022

Znak  sprawy: GP.271.5.2022

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO

 

Miasto Zambrów, 18-300 Zambrów ul. Fabryczna 3, um@zambrow.pl, telefon (86) 271-22-10 wew. 32   fax (86) 271-21-17, NIP 723-162-22-31,   REGON 450009716

 

II. Opis  przedmiotu zamówienia i wymagania związane z wykonaniem zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjno – kartograficznych na potrzeby Gminy Miasto Zambrów w latach 2023 - 2024 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.), ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.). w niżej wymienionym zakresie:

 

  1. Podziały nieruchomości – działki lub grupy działek przylegających do siebie i stanowiących własność jednego właściciela realizowane w III etapach. Termin wykonania poszczególnych etapów prac  - 3 tygodnie od daty otrzymania zlecenia.

- Zakres prac:

  1. Przygotowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości zawierającego: granice nieruchomości podlegającej podziałowi, oznaczenie nieruchomości według danych z ewidencji gruntów oraz księgi wieczystej, naniesione w kolorze czerwonym granice projektowanych działek i ich powierzchnie w 3 egzemplarzach – I etap
  2. Wykonanie operatu projektu podziału przyjętego do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zawierającego: protokół z przyjęcia granic nieruchomości, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapę z projektem podziału oraz 4 egzemplarze mapy z projektem podziału - II etap,
  3. Wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych i sporządzenie protokołu z tych czynności - III etap.

Oferta powinna zawierać cenę wykonania poszczególnych etapów prac określonych w punktach a), b) i c) w rozbiciu na:

  • podział na 2 działki,
  • podział na 3 do 10 działek (cena za 1 działkę i każdą następną)
  • podział na 11 i więcej działek (cena za 1 działkę i każdą następną).

 

  1. Scalanie i podział nieruchomości. Termin wykonania prac po uzgodnieniu zostanie określony w zleceniu.

- Zakres prac:

  • Opracowanie geodezyjnej dokumentacji projektowej scalenia i podziału nieruchomości zgodnie z przepisami określonymi w  Dziale III  Rozdział 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami i przepisami wykonawczymi,
  • Wyznaczenie i utrwalenie na gruncie granic nowo wydzielonych działek gruntu, okazanie uczestnikom postępowania scaleniowo-podziałowego granic otrzymanych działek gruntu.

Oferta powinna zawierać cenę za jedną działkę powstałą w wyniku scalenia i podziału nieruchomości.

  1. Sporządzenie operatu aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków, połączenia działek, dla nieruchomości stanowiących własność Miasta Zambrów. Termin wykonania prac – 2 tygodnie od daty otrzymania zlecenia.

- Zakres prac:

  • sporządzenie mapy do celów prawnych, wykazu zmian gruntowych i budynkowych lub innej dokumentacji określonej w zleceniu.

 

Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia jednego operatu aktualizacji danych ewidencji gruntów i budynków.

  1. Rozgraniczenie nieruchomości. Termin wykonania prac – 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia.

- Zakres prac:

  • ustalenie przebiegu granic, trwała stabilizacja wyznaczonych punktów oraz sporządzenie dokumentacji rozgraniczenia nieruchomości i dokumentacji technicznej.

Oferta powinna zawierać cenę za określenie położenia i stabilizację dwóch pierwszych punktów i  za każdy następny oraz cenę za każdy punkt pośredni na linii granicznej.

  1. Wznowienie znaków granicznych. Termin wykonania prac – 3 tygodnie od daty otrzymania zlecenia.

- Zakres prac:

  • określenie pierwotnego położenia punktów granicznych i ich trwała stabilizacja na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów (1 egz. dla Urzędu Miasta).

Oferta powinna zawierać cenę za określenie położenia i stabilizację pierwszego punktu i za każdy następny oraz cenę za każdy punkt pośredni na linii granicznej.

  1. Sporządzanie map do celów projektowych w skali 1:500 wraz z wykazem właścicieli. Termin wykonania - w zależności od wielkości opracowania 3-4 tygodnie od daty otrzymania zlecenia.

Oferta powinna zawierać cenę za sporządzenie mapy do celów projektowych za hektar bez pomiaru i z wykonaniem pomiaru oraz dodatkowo za opracowanie cyfrowe mapy w formacie uzgodnionym ze zleceniodawcą.

  1. Opracowanie inwentaryzacji powykonawczej trasy dróg, urządzeń podziemnych i nadziemnych.

Termin wykonania: rozpoczęcie prac po wybudowaniu drogi, urządzeń podziemnych i nadziemnych, niezwłocznie po zgłoszeniu, dostarczenie dokumentacji z inwentaryzacji dla zleceniodawcy w terminie 2 tygodni od daty pomiaru.

Oferta powinna zawierać cenę za wykonanie inwentaryzacji drogi za 100 m,  inwentaryzacji trasy urządzeń za 100 m trasy oraz za przyłącze bez względu na jego długość.

 

Oferta powinna być sporządzona zgodnie z podanymi kryteriami przy poszczególnych usługach i zawierać ceny w rozbiciu na wszystkie wymienione grupy. Oferty nie spełniające tych kryteriów będą odrzucone.

 

Ceny wyszczególnione w ofercie podaje się w kwocie brutto uwzględniającej podatek VAT.

 

III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

  1. termin wykonania zamówienia: Zamówienie będzie realizowane od dnia 16 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku;
  2. okres gwarancji: nie dotyczy;
  3. warunki płatności: Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez zleceniodawcę i stwierdzeniu terminowego i prawidłowego wykonania zleconej pracy będącej przedmiotem umowy;
  4. nie zezwala się na składanie ofert częściowych.

 

IV. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 5 stycznia 2023 r. do godz. 1500 na adres: Urząd Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, pokój 225

 

VII DODATKOWE INFORMACJE

  1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Izabela Dębek w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530, tel. (86) 271 22 10 wew. 32, fax (86) 271 21 17, email: i.debek@zambrow.pl

 

 

..................................................................                          ........................................                                    (miejscowość, data)                                                                (podpis i pieczęć zamawiającego)

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Druk formularz oferty- do wypełnienia przez Wykonawców.

Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
GP.271.5.2022 formularz ofertowy (DOCX, 18.85Kb) 2022-12-23 11:32:12 6
GP.271.5.2022 zapytanie ofertowe (PDF, 239.07Kb) 2022-12-23 11:32:12 15
Informacja o wyniku wyboru (PDF, 186.54Kb) 2023-01-17 12:29:59 9
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Skarzyńska

Data wytworzenia:
23 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Anna Skarzyńska

Data publikacji:
23 gru 2022, godz. 11:32

Osoba aktualizująca informacje

Anna Skarzyńska

Data aktualizacji:
17 sty 2023, godz. 12:29