Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe: Przedmiotem zamówienia jest określanie wartości nieruchomości w latach 2023 - 2024 oraz sporządzanie inwentaryzacji budynków

Zambrów, 23.12.2022

Znak  sprawy: GP.271.4.2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO

Miasto Zambrów, 18-300 Zambrów ul. Fabryczna 3, um@zambrow.pl, telefon (86) 271-22-10 wew. 32   fax (86) 271-21-17, NIP 723-162-22-31,   REGON 450009716

 

II. Opis  przedmiotu zamówienia i wymagania związane z wykonaniem zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest określanie wartości nieruchomości w latach 2023 - 2024 w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie  wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 555) oraz sporządzanie inwentaryzacji budynków w niżej wymienionym zakresie:

  1. Określenie wartości komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych z terminem wykonania w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania  zlecenia.

- zakres prac:

  • Określenie wartości poszczególnych lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z określeniem wartości ułamkowej części gruntu pod budynkiem oraz sporządzenie rzutów poziomych danego lokalu i pomieszczeń przynależnych.

Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości jednego lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi,

  1. Inwentaryzacja budynków komunalnych z terminem wykonania w ciągu 2 miesięcy od daty otrzymania  zlecenia.

- zakres prac:

  • Wykonanie w 3 egzemplarzach inwentaryzacji wszystkich lokali znajdujących się w budynku wraz z pomieszczeniami przynależnymi zawierającej:
  • rzuty poziome wszystkich kondygnacji budynku oraz rzuty poziome wszystkich lokali z podaniem wymiarów służących do obliczenia ich powierzchni oraz powierzchni pomieszczeń przynależnych (piwnice),
  • zestawienie powierzchni lokali i pomieszczeń przynależnych wraz z obliczeniem przypadającego na poszczególne lokale udziału w części wspólnej budynku,
  • protokół z pomiaru lokalu podpisany przez najemcę/właściciela oraz sporządzającego pomiar,

Oferta powinna zawierać cenę za każdy lokal wraz z pomieszczeniami przynależnymi przy opracowywaniu inwentaryzacji budynków do 30 lokali i powyżej 30 lokali.

  1. Określenie wartości nieruchomości: gruntu,  budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz  budowli towarzyszących  z  terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia.

- zakres prac:

  • Określenie wartości  budynków i budowli towarzyszących znajdujących się na nieruchomości oraz gruntu.

Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości budynków i budowli towarzyszących  znajdujących się na nieruchomości oraz gruntu w zależności od powierzchni zabudowy wszystkich budynków: do 300 m2, 301 - 1000 m2, powyżej 1000 m2,

  1. Określenie wartości ogrodzeń, nasadzeń i innych składników nie będących budynkami z terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia.
  • zakres prac:
  • Określenie wartości ogrodzeń, nasadzeń i innych składników nie będących budynkami.

Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości poszczególnych ogrodzeń (na fundamencie i bez fundamentu) oraz  nasadzeń: drzewa owocowe i inne - cena za 1 sztukę i każdą następną, krzewy owocowe i ozdobne - cena za 1 sztukę w przedziale do 10 sztuk i powyżej 10 sztuk, kwiaty i rośliny wieloletnie typu maliny, jeżyny, truskawki, poziomki itp. - cena za jeden rodzaj uprawy, żywopłot - cena za jedną sztukę.

Określenie wartości innych składników takich jak altanki, wiaty, garaże, tunele foliowe, prowizoryczne szklarnie, fundamenty, piwnice, studnie, utwardzenia placu, oświetlenia, śmietniki,  obiekty małej architektury itp. - cena za jedną sztukę.

  1. Określenie wartości gruntów przeznaczonych do sprzedaży, nabycia, zamiany, oddania w użytkowanie wieczyste, aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, przekształcenia prawa użytkowania w prawo własności z terminem wykonania operatu w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia.
  • zakres prac:
  • Sporządzenie operatów na poszczególne nieruchomości.

Oferta powinna zawierać cenę za wykonanie operatu pojedynczych nieruchomości gruntowych oraz grupy nieruchomości gruntowych położonych obok siebie lub przy tej samej ulicy o podobnym stanie wyposażenia w urządzenia infrastruktury technicznej i zagospodarowania w zależności od ilości nieruchomości w przedziałach do 5 nieruchomości, 6-15 nieruchomości, 16-30 nieruchomości, ponad 30 nieruchomości, (cena pierwszej nieruchomości w grupie i każdej następnej).  Oferta powinna zawierać cenę za określenie wartości wyłącznie gruntu.

Przy szacowaniu nieruchomości składającej się z kilku działek położonych obok siebie za sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości przyjmuje się wynagrodzenie jak za jedną nieruchomość.

  1. Określenie wartości nieruchomości  do ustalenia opłat adiacenckich lub renty planistycznej z terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia.
  • zakres prac:
  • Określenie wartości nieruchomości przed i po wybudowaniu urządzeń infrastruktury technicznej.

Oferta powinna zawierać cenę za sporządzenie operatu szacunkowego pojedynczych nieruchomości i przy wycenie grupy nieruchomości cenę za każdą nieruchomość.

  • Wykonanie operatu szacunkowego gruntów poddanych podziałowi i określenie wzrostu wartości nieruchomości w związku z jej podziałem.

Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego.

  • Wykonanie operatu szacunkowego dla określenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego.

  1. Określenie wartości gruntów poddanych scaleniu i podziałowi z terminem wykonania w ciągu 1 miesiąca od daty otrzymania zlecenia.
  • zakres prac:
  • Wykonanie operatu szacunkowego gruntów poddanych scaleniu i podziałowi poprzez określenie  wartości gruntów przed scaleniem i podziałem, po scaleniu i podziale, wartości gruntów wydzielonych pod drogi, wartości składników znajdujących się na tych gruntach, wysokości dopłaty za nieekwiwalentną powierzchnię. 

Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego przy liczbie do 15 nieruchomości i powyżej 15 (cena za pierwszą nieruchomość i za następne).

  1. Określenie odszkodowania z tytułu służebności gruntowych lub służebności przesyłu z terminem wykonania w ciągu 3 tygodni od daty otrzymania zlecenia.
  • zakres prac:
  • Sporządzenie operatu szacunkowego do ustalenia odszkodowania z tytułu służebności gruntowych lub służebności przesyłu.

Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia operatu szacunkowego.

  1. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego z terminem wykonania w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania zlecenia.
  • zakres prac:
  • Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego, który utracił swoją ważność.

Oferta powinna zawierać cenę sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego.

Oferta powinna być sporządzona zgodnie z podanymi kryteriami przy poszczególnych usługach i zawierać ceny w rozbiciu na wszystkie wymienione grupy. Oferty nie spełniające tych kryteriów będą odrzucone.

Ceny wyszczególnione w ofercie podaje się w kwocie brutto uwzględniającej podatek VAT.

III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

  1. termin wykonania zamówienia: Zamówienie będzie realizowane od dnia 16 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku;
  2. okres gwarancji: nie dotyczy;
  3. warunki płatności: Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez zleceniodawcę i stwierdzeniu terminowego i prawidłowego wykonania zleconej pracy będącej przedmiotem umowy;
  4. nie zezwala się na składanie ofert częściowych.

 

IV. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 5 stycznia 2023 r. do godz. 1500 na adres: Urząd Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, pokój 225

 

VII DODATKOWE INFORMACJE

  1. O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Sylwester Turowski w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 730 do 1530, tel. (86) 271 22 10 wew. 32, fax (86) 271 21 17, email: s.turowski@zambrow.pl

 

 

..................................................................                                                                    ....................................................

              (miejscowość, data)                                                                                                               (podpis i pieczęć zamawiającego)

 

Załączniki:

  1. Druk formularz oferty- do wypełnienia przez Wykonawców.

Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
GP.271.4.2022 Formularz ofertowy (DOCX, 18.17Kb) 2022-12-23 11:29:18 2
GP.271.4.2022 Zapytanie ofertowe (DOC, 74.00Kb) 2022-12-23 11:29:18 3
Informacja o wyniku wyboru (PDF, 270.69Kb) 2023-01-16 13:35:46 2
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Skarzyńska

Data wytworzenia:
23 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Anna Skarzyńska

Data publikacji:
23 gru 2022, godz. 11:29

Osoba aktualizująca informacje

Anna Skarzyńska

Data aktualizacji:
16 sty 2023, godz. 13:35