ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
KARTA USŁUG NR SO/12
Nazwa sprawy: ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ |
Podstawa prawna:
|
Wymagane dokumenty: Przy zameldowaniu na pobyt stały lub pobyt czasowy należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt stały lub czasowy, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu oraz do wglądu, dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tego podmiotu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu. W sytuacji braku takiego potwierdzenia osoba chcąc zameldować się na pobyt stały lub czasowy składa następujące dokumenty:
|
Opłaty: Opłata skarbowa za wydanie decyzji wynosi 10 zł. Opłacie skarbowej w wysokości 17 zł podlega złożenie pełnomocnictwa w tej sprawie. Opłacie nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu. Wpłat z tytułu opłaty skarbowej należy dokonać na nr rachunku bankowego: URZĄD MIASTA ZAMBRÓW Ul. Fabryczna 3, BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAMBROWIE 67 8775 0009 0010 0101 0201 0732 Istnieje możliwość uiszczenia opłat w Urzędzie Miasta bez prowizji kartą płatniczą. |
Sposób dostarczenia:
|
Miejsce złożenia dokumentów:
|
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:
|
Godziny Urzędowania:
|
Termin załatwienia sprawy: Postępowanie administracyjne kończy się w ciągu miesiąca od złożenia wniosku o dokonanie zameldowanie decyzją administracyjną, a w sytuacjach szczególnie skomplikowanych termin ten może zostać wydłużony do 2 miesięcy lub dłużej. Postępowanie administracyjne kończy się wydaniem decyzji o: a. zameldowaniu na pobyt stały (pod adresem wskazanym w zgłoszeniu), b. zameldowaniu na pobyt czasowy (pod adresem wskazanym w zgłoszeniu), c. odmowie zameldowania (pod adresem wskazanym w zgłoszeniu). |
Tryb odwoławczy: Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Podlaskiego w Białymstoku w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, za pośrednictwem organu który wydał decyzję. |
Informacje dodatkowe: 1. Formalności załatwia osoba zainteresowana zameldowaniem lub osoba posiadająca pełnomocnictwo udzielone na piśmie. 2. Postępowanie dowodowe winno wykazać, że osoba która ubiega się o zameldowanie zamieszkuje w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie. Po złożeniu podania urząd przeprowadza postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej, ustaleniach organów Policji, wizji lokalnych, itp. Po zakończeniu postępowania zostanie wydana stosowna decyzja. Załączniki:
|
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
12-zgłoszenie pobytu czasowego (PDF, 398.94Kb) | 2021-02-12 10:12:41 | 0 | |
12-zgłoszenie pobytu stałego (PDF, 414.52Kb) | 2021-02-12 10:12:41 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Skarzyńska Data wytworzenia:
12 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Anna Skarzyńska Data publikacji:
12 lut 2021, godz. 10:12
Osoba aktualizująca informacje
Anna Skarzyńska Data aktualizacji:
12 lut 2021, godz. 10:12