Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Wydział Organizacyjny

Sekretarz Miasta Zambrów - Naczelnik Wydziału
mgr Jolanta Gronostajska
p.223 w. 21
Zastępca Naczelnika Wydz. Organizacyjnego- sprawy oświaty
mgr Beata Bernatowicz
p. 234, tel. w. 15
Sprawy organizacyjne
mgr inż. Marzena Leoniak
p. 222, tel. w. 23
Sprawy kadrowe
mgr Zofia Wojsz
p. 222, tel. w. 23
Obsługa informatyczna Urzędu
inż. Rafał Mioduszewski, mgr Mariusz Kulesza
p. 207, tel. w. 29
Stypendia i zasiłki szkolne, dowożenie dzieci niepełnosprawnych
mgr Justyna Kowalczyk
p. 207, tel. w. 37
Obsługa BIP, obsługa Biura Rady, organizacje pozarządowe
mgr Anna Skarzyńska
p. 230, tel. w. 36
Obsługa Biura Rady Miasta, Komisji Rady Miasta
mgr Karolina Kulesza
p. 230, tel. w. 36
Sekretariat
mgr Izabela Wasążnik
p. 225

Zakres działań:

  1. Inicjowanie działań usprawniających organizację i funkcjonowanie Urzędu
  2. Opracowywanie projektów aktów prawnych regulujących organizację i funkcjonowanie Urzędu
  3. Wdrażanie i nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej
  4. Prowadzenie kontroli komórek organizacyjnych Urzędu
  5. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestru
  6. Obsługa prawna Urzędu
  7. Prowadzenie sekretariatu i archiwum zakładowego
  8. Przyjmowanie, wysyłanie oraz rejestracja korespondencji
  9. Prowadzenie rejestru:
    • uchwał Rady Miasta
    • interpelacji i wniosków radnych
    • zarządzeń Burmistrza
    • skarg i wniosków
    • pieczęci
    • zamówień publicznych do 30 tysięcy euro
    • instytucji kultury
  10. Obsługa prawna, organizacyjna i biurowa Rady, komisji Rady, klubów radnych i radnych, w tym protokołowanie sesji Rady Miasta i posiedzeń komisji
  11. Przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, zarządzeń Burmistrza, wniosków komisji i interpelacji radnych wydziałom lub jednostkom organizacyjnym merytorycznie odpowiedzialnym za ich realizację
  12. Przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego
  13. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta
  14. Nadzór i kontrola przestrzegania dyscypliny pracy
  15. Organizowanie praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie
  16. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników
  17. Przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze i kierownicze stanowisko urzędnicze
  18. Przeprowadzanie ocen kwalifikacyjnych pracowników
  19. Planowanie i gospodarowanie funduszem płac
  20. Koordynowanie procesu szkoleń i dokształcania zawodowego pracowników
  21. Współpraca z organizacjami pozarządowymi
  22. Prowadzenie spraw z zakresu kultury fizycznej i sportu
  23. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
  24. Realizacja zadań wynikających z ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  25. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o systemie oświaty dotyczących kompetencji gminy, a w szczególności:
    • Przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych przy uruchamianiu lub likwidacji placówki oświatowej
    • Przygotowywanie danych niezbędnych przy ustalaniu wysokości opłaty za świadczenia przedszkoli
    • Przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów na dyrektorów szkół i przedszkoli
    • Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań egzaminacyjnych nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy
    • Przygotowywanie propozycji wynagrodzeń, dodatków funkcyjnych i motywacyjnych dyrektorów szkół i przedszkoli
    • Współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie przygotowania projektów budżetów szkół i przedszkoli oraz prowadzenia kontroli w tych placówkach
    • Opiniowanie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli oraz zmian w tych arkuszach
    • Prowadzenie spraw związanych z egzekucją obowiązku szkolnego
    • Współpraca z podmiotami sprawującymi nadzór pedagogiczny
    • Organizowanie i rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół
    • Prowadzenie spraw związanych z przyznaniem dotacji dla pracodawców za przygotowanie zawodowe młodocianych pracowników
    • Sprawowanie nadzoru nad szkołami i przedszkolami w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących organizacji tych jednostek
    • Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem stypendium szkolnego i zasiłku szkolnego (losowego).
  26. Przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów na dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury i Żłobka Miejskiego oraz kierownika Pływalni Miejskiej
  27. Sprawowanie nadzoru nad jednostkami wymienionymi w ppkt 26) z zakresie przestrzegania przepisów dotyczących organizacji i zarządzania jednostką
  28. Zabezpieczenie przestrzegania w Urzędzie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
  29. Przeprowadzanie procedury zamówień publicznych w przypadku zakupów i usług będących w zakresie działania Wydziału
  30. Zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie
  31. Zaopatrzenie w materiały biurowe, druki, sprzęt i wyposażenie
  32. Obsługa Urzędu w zakresie napraw i konserwacji sprzętu i wyposażenia
  33. Prowadzenie spraw związanych z należytym zabezpieczeniem i ochroną mienia
  34. Współpraca przy realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
  35. Wykonywanie zadań związanych z organizacją wyborów i referendów na terenie miasta
  36. Współpraca w organizowaniu obchodów świąt państwowych, narodowych i uroczystości miejskich
  37. Obsługa informatyczna Urzędu
  38. Wdrażanie rozwiązań zapewniających ochronę danych osobowych
  39. Prowadzenie BIP i strony internetowej Urzędu
  40. Administrowanie siecią komputerową i kontami użytkowników
  41. Archiwizowanie danych informatycznych
  42. Nadzór nad wykorzystaniem samochodu służbowego i sprawy związane z jego eksploatacją

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Skarzyńska

Data wytworzenia:
10 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Anna Skarzyńska

Data publikacji:
10 sty 2021, godz. 15:31

Osoba aktualizująca informacje

Anna Skarzyńska

Data aktualizacji:
07 lis 2023, godz. 13:29