Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta Zambrów

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Wydział Gospodarki Komunalnej

Naczelnik Wydziału
mgr Halina Brulińska
p. 338, tel. w. 43
Z-ca Naczelnika, nadzór i kontrola nad zielenią miejską, bieżące utrzymanie czystości dróg miejskich
mgr Michał Skarzyński
p. 340, tel. 33
Oświetlenie ulic
Patrycja Łapińska
p. 336, tel. w. 47
Sprawy ewidencji działalności gospodarczej, targowica miejska - opłaty targowe
mgr Agnieszka Włodkowska
p. 337, tel. w. 46
System gospodarki odpadami komunalnymi
mgr Wioleta Klimowicz
p. 235, tel. w. 27
System gospodarki odpadami komunalnymi, ochrona zwierząt
mgr Sylwia Modzelewska
p. 235, tel. w. 27
Kontrola porządku i czystości w mieście, nadzór nad cmentarzami komunalnymi i wojennymi, targowica miejska - utrzymanie
mgr Jacek Zakrzewski
p. 340, tel. w. 33
Komunikacja miejska, taxi, zezwolenia na sprzedaż alkoholu
mgr Łukasz Milczewski
p. 340, tel. 43

Zakres działań:

  1. Planowanie, organizacja i nadzór prac z zakresu utrzymania czystości i porządku na drogach i terenach miejskich
  2. Utrzymanie kanalizacji deszczowej w drogach miejskich
  3. Planowanie, organizowanie i nadzór prac w zakresie zakładania i utrzymania zieleni miejskiej, ewidencja zieleni miejskiej
  4. Prowadzenie eksploatacji zalewu na rzece Jabłonce zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym i instrukcją eksploatacji
  5. Oświetlenie dróg i placów
  6. Monitoring wizyjny miasta
  7. Wydawanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych
  8. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy Prawo wodne - wydawanie decyzji dotyczących naruszenia stanu wody w gruncie
  9. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie przyrody , wydawanie decyzji dotyczących wycinki drzew i krzewów
  10. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności z zakresu utrzymania porządku i czystości w gminie
  11. Prowadzenie postępowań przetargowych z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
  12. Prowadzenie systemu gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie z ustawą o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, w tym rozliczenie wpływów i wydatków SGOK
  13. Kontrole nieruchomości w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz ochrony środowiska
  14. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków i umów na odbieranie odpadów
  15. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy przy organizowaniu robót z udziałem bezrobotnych i organizowanie pracy więźniów
  16. Prowadzenie spraw związanych z cmentarzami komunalnymi, cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej
  17. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt oraz organizowanie ochrony przed bezpańskimi zwierzętami
  18. Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej
  19. Prowadzenie spraw dotyczących transportu osobowego i towarowego z zakresu kompetencji gminy
  20. Prowadzenie spraw dotyczących komunikacji miejskiej
  21. Prowadzenie ewidencji obiektów noclegowych, nie będących hotelami
  22. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o wychowaniu trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi dotyczących kompetencji gminy
  23. Współpraca z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  24. Prowadzenie spraw z zakresu organizowania i funkcjonowania placów targowych i targowisk w mieście oraz kontrole w tym zakresie

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Anna Skarzyńska

Data wytworzenia:
10 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Anna Skarzyńska

Data publikacji:
10 sty 2021, godz. 15:54

Osoba aktualizująca informacje

Anna Skarzyńska

Data aktualizacji:
07 lis 2023, godz. 12:56