Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i inwestycji
Zambrów, 12.07. 2023 r.
Ogłoszenie Nr 210.4.2023
Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Zambrów
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów
II. Stanowisko: inspektor ds. budownictwa i inwestycji w Wydziale Rozwoju Gospodarczego
Zatrudnienie – pełny etat
Możliwość zatrudnienia – sierpień 2023 r.
III. Wymagania wobec kandydata
1. Wymagania niezbędne
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo,
3) posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
4) minimum 1 rok doświadczenia w pracy w administracji,
5) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
6) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) kandydat musi posiadać nieposzlakowaną opinię.
2. Wymagania dodatkowe
1) Znajomość ustaw:
a) o samorządzie gminnym,
b) o pracownikach samorządowych,
c) prawo budowlane,
d) o drogach publicznych,
e) prawo o ruchu drogowym wraz z rozporządzaniami wykonawczymi,
f) o finansach publicznych,
g) Kodeks postępowania administracyjnego,
h) prawo zamówień publicznych.
2) Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją inwestycji miejskich prowadzonych przez Urząd Miasta poprzez:
- realizację inwestycji miejskich, w szczególności drogowych, prowadzonych przez urząd, w tym prace przygotowawcze, uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień, składanie zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych, odbiory, rozliczanie rzeczowo-finansowe,
- sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
- stały nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez gminę,
- kontrola prawidłowości prowadzenia i rozliczania poszczególnych inwestycji przez zewnętrznych inspektorów,
- prowadzenie spraw związanych ze zobowiązaniami gwarancyjnymi, naliczaniem kar umownych, realizacja przeglądów gwarancyjnych inwestycji gminnych,
- zlecanie wykonywania i odbiór dokumentacji technicznej, uzyskanie opinii
- o sporządzanej dokumentacji projektowej inwestycji w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych/ przedmiarów robót z ekonomicznym uzasadnieniem zastosowanych rozwiązań,
- przekazywanie na bieżąco umów i zleceń do prowadzonego rejestru,
- realizacja zadań inwestycyjnych w ramach przyjętego budżetu oraz stały nadzór nad wykorzystaniem środków finansowych,
- sporządzanie wykazu inwestycji drogowych wraz z opisem do projektu budżetu,
- sporządzenie informacji z zakresu wykonanych inwestycji do sprawozdania z realizacji budżetu,
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie zrealizowanych inwestycji drogowych,
- wykonywanie kontroli/przeglądów przewidzianych w przepisach prawa budowlanego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji dróg gminnych, wnioskowanie
- w sprawie zaliczenia dróg do właściwej kategorii oraz zmiany tych klasyfikacji,
- przygotowanie opinii do projektów organizacji ruchu,
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem siecią miejskich dróg gminnych wraz
- z infrastrukturą techniczną, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych oraz spraw cywilno-prawnych związanych z wyrażeniem zgody na lokalizację obiektów budowlanych oraz zajęcia pasa drogowego, uzgadnianie dokumentacji projektowej w obrębie pasa drogowego,
- wnioskowanie o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowanie projektów umów z wykonawcami,
- prowadzenie spraw o udzielenie zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 zł, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w urzędzie.
IV a. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1) praca siedząca oraz praca w terenie, w zakresie prowadzonych inwestycji,
2) praca przy monitorze ekranowym powyżej połowę zmiany roboczej,
3) niezbędna duża samodzielność, zaradność, odpowiedzialność.
IV b. Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością w Urzędzie Miasta Zambrów wynosił mniej niż 6 %. W związku z tym pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych przysługuje osobie z niepełnosprawnością, o ile znajdzie się w gronie osób, o których mowa w art. 13a ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia dla osób z niepełnosprawnością jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. Wymagane dokumenty
1. Należy złożyć:
1) życiorys (CV) z kontaktowym numerem telefonu*,
2) list motywacyjny,
3) oświadczenie kandydata, o tym, że nie był skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) oświadczenie o tym, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
5) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i przepływu takich danych oraz uchylenia w sprawie swobodnego dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016L.119 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko urzędnicze w Wydziale Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta Zambrów,
6) dokumenty potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,
7) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik stanowi załącznik do ogłoszenia).
2. Dokumenty wymienione w pkt 1–5 i 7 muszą być opatrzone czytelnym podpisem kandydata.
3. Kopie dokumentów wymienionych w pkt 6 muszą być przez kandydata potwierdzone za zgodność z oryginałem.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
1. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą (listem poleconym) na adres: Urząd Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów lub składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Zambrów pok. 225, w terminie do 26.07.2023 r. do godz. 14.00 w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze Ogłoszenie Nr 210.4.2023”.
2. O zachowaniu terminu decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miasta Zambrów.
3. Urząd Miasta Zambrów powiadomi kandydatów o terminie rozmów kwalifikacyjnych.
*) Udostępnienie nr telefonu nie jest wymagane, ale ułatwi kontakt z kandydata
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE (003) (DOCX, 21.17Kb) | 2023-07-12 11:26:59 | 1 | |
Informacja o wyniku naboru (PDF, 92.63Kb) | 2023-08-10 12:29:57 | 35 | |
ogłoszenie nabór - inspektor budownictwo (PDF, 155.09Kb) | 2023-07-12 11:26:59 | 15 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kazimierz Dąbrowski Data wytworzenia:
12 lip 2023
Osoba dodająca informacje
Grzegorz Grzeszczuk Data publikacji:
12 lip 2023, godz. 11:26
Osoba aktualizująca informacje
Anna Skarzyńska Data aktualizacji:
10 sie 2023, godz. 12:29